7/23/2016

Bluzka hiszpanka i szorty

Pierwsza rzecz z dekoltem hiszpanką w mojej szafie; miałam co prawda podobną bluzkę w zeszłym roku, ale z bardzo "przerośniętą" falbaną, w której nie czułam się dobrze. Odsprzedałam i postanowiłam więcej takich nie kupować. 

Dzięki obecnym wyprzedażom zrobiłam drugie podejście do hiszpanek, co zaowocowało aż trzema rzeczami - bluzką, kombinezonem i sukienką. Dziś stylizacja z bluzeczką.

Do bluzki dobrałam moje kolejne wyprzedażowe zdobycze, a więc landrynkowe szorty z Mohito i wiązane sandałki z DeeZee.

Muszę przyznać, że całkowicie przekonałam się do hiszpanek, które moja koleżanka nazywa "bluzkami z brazylijskich telenowel" ;-) I faktycznie, można się w nich poczuć jak latynoska dziewczyna :-)
















Bluzka - Orsay
Szorty - Mohito
Naszyjnik - Camaieu
Zegarek - MK3149
Listonoszka - MK jet set crossbody lilac
Sandały - DeeZee




15 komentarzy:

  1. Super zestaw :) Uwielbiam kolor różowy ! Bardzo ładni wyglądasz i fajny pomysł z tym odbiciem w lustrze :)
    Pozdrawiam Cię sedecznie,
    Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) To miejsce przy lustrze to taki mój domowy kącik do zdjęć gdy nie ma kto mi zrobić zdjęcia w plenerze ;-)

      Usuń
  2. Pasuje Ci taki krój bluzki.
    Ja się skusiłam na sukienkę z podobnym dekoltem, ale jednak nie czuję się w niej dobrze. To chyba trend nie dla mnie. ;)

    Pozdrawiam
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ale to jest tak, że hiszpanki jednak różnią się od siebie (szerokość falbany, materiał itp.) Może trafiłaś na jakąś źle odszytą; nie zniechęcaj się do tego fasonu ;-)

      Usuń
  3. Torebeczka i bluzka podoba mi sie najbardziej :) !
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tego rodzaju bluzkami jestem na bakier...może kiedyś też mi się zmieni. Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja też początkowo byłam krytycznie nastawiona do tego typu dekoltów, a teraz uwielbiam ;-)

      Usuń
  5. z seriali na ulice :D. Ślicznie Ci w tym zestawie, fajnie, że się nie zniechęciłaś do falban :). Cieszę się, że z moim wpisem okażę się przydatna :) pozdrawiam!
    http://fashavable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) A z wpisu właśnie korzystam ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczna torebka :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę.

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta bluzka, ja jednak nie mogę się zdecydować. Ładne masz też sandały. Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :-) Ja również nie mogłam się do tego trendu przekonać, a teraz uwielbiam ;-)

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli