7/19/2016

Mała czarna sukienka

Bloga prowadzę jakiś miesiąc, ale Ci, którzy go przez ten czas odwiedzili zauważyli już pewnie, że kocham pastele, a pudrowy róż to mój kolor podstawowy.

Dziś jednak postanowiłam pokazać stylizację o zupełnie innej kolorystyce, bo czarno-brązowo-beżową ;-) Kiedyś ubierałam się przede wszystkim w takiej ciemnej, klasycznej tonacji, w co obecnie trudno mi uwierzyć, tak polubiłam kolory. 

Wielu czarnych ubrań się pozbyłam, jednak tej rozkloszowanej sukienki chyba nigdy nie sprzedam. Mimo że upłynęło już wiele czasu od kiedy ją nabyłam, dalej bardzo mi się podoba. Jest uniwersalna i klasyczna. Taka mała czarna sukienka, którą każda kobieta powinna mieć w swojej szafie. 


















Sukienka - by o la la
Czółenka - Bata
Torebka - LV Neverfull GM
Zegarek - MK3131







20 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) Dziewczęco i elegancko :) A mój Lucky też uwielbia pozować ;)

    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pepe jak zobaczy aparat zaraz pozuje ;-)

      Usuń
  2. piękna ta Twoja mała czarna. A piesek jest boski!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam klasykę .
    Piękna torebka :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com
    Fanpage: https://www.facebook.com/lublins/ (zapraszam do polubień)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Dziękuję i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. mała czarna to podstawa w szafie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli