7/18/2016

NA LUZIE - kombinezon boho

Jeszcze niedawno byłam negatywnie nastawiona do rzeczy w stylu boho. Wydawało mi się, że mi nie pasują, pogrubiają. Teraz widzę, że w każdym trendzie można znaleźć coś dla siebie. W tym wypadku jest to kombinezon z ozdobnym dekoltem. 

Chciałam go pokazać w eleganckim wydaniu, ale że wybrałam się w nim na wycieczkę rowerową, wyszło luźne zestawienie z pastelową ramoneską i sneakersami. 




























Kombinezon - Orsay
Kurtka - Orsay
Listonoszka - MK Selma messenger dusty rose
Zegarek - MK3131
Sneakersy - Melissa











6 komentarzy:

  1. Piękne, monochromatyczne, pastelowe zestawienie :) Kombinezony mają tyle samo zwolenników co przeciwników, ja należę do tych pierwszych :)
    Pozdrawiam, Lumpola

    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz w tym kombinezonie.
    Kolor pasuje idealnie do twojej urody.
    Śliczny piesio :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne połączenie kolorów, pasuje do Ciebie!
    Uwielbiam blady róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pastelowy róż to mój kolor nr 1 ;-)

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli