7/05/2016

PASTELOWY RÓŻ I BABY BLUE w eleganckiej stylizacji

W zeszłym roku pokochałam kolor zwany baby blue (pastelowy niebieski), a w tym pudrowy róż. 

Mając sporo rzeczy w jednym i w drugim kolorze postanowiłam pobawić się ich łączeniem.

Pod spodem jedna z moich stylizacji miksująca pastelowy róż z pastelowym niebieskim, która powstała już jakiś czas temu. Dziś chętnie bym ją zmodyfikowała i wrzuciła na luz ;-), choć i w tak mocno eleganckiej wersji nie wydaje mi się zła. 








Naszyjnik i Żakiet - Vinted
Koszula - New Look 
Cygaretki - Orsay
Szpilki - F&F
Torebka - MK Cynthia dusty rose large



2 komentarze:

  1. witam świetna marynarka, jaka to marka, jeśli wyprzedajesz szafę ma vinted to poproszę o linka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Na marynarce pisze tylko richcoco. Nie wiem jaka to marka, bo ją odkupiłam. Mój nick na vinted - carmilla. Link: https://www.vinted.pl/members/472995-carmilla/ubrania

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli