7/16/2016

Powrót do przeszłości - MÓJ OKRES RETRO



Wczoraj przyszło mi na myśl, że skoro jednak ktoś zagląda na mojego bloga, fajnie będzie pokazać jak ubierałam się kilka lat temu, zwłaszcza, że w swoich postach często używam sformułowań: 'wcześniej', 'kiedyś', 'kiedy ubierałam się retro' itp. W sumie to nikt nie wie jak to było ze mną 'kiedyś', więc teraz publikuję kilka zdjęć z tego okresu.

Co mnie skłoniło, żeby ubierać się w taki niecodzienny sposób? Z natury jestem romantyczką, uwielbiam wszystko co stare - filmy, książki, meble, bibeloty itp. To, że jakaś książka ma ponad 100 czy 200 lat jest dla mnie zaletą i przyciąga mnie do siebie jak magnes. Dlaczego? Bo ma duszę. Wielu ludzi przede mną ją czytało, przeżywało perypetie bohaterów. Napisano ją w zupełnie innych czasach, więc nasiąknęła atmosferą tamtych lat, co jest dla mnie po prostu piękne. 

Niemały wpływ na mój retro wizerunek miały filmy Alfreda Hitchcocka i jego blondynki. Tippi Hedren, Kim Novak, Janet Leigh, Grace Kelly, Ingrid Bergman, Eva Marie Saint - fascynowały mnie ich filmowe wizerunki i stroje jakie nosiły. 

Kiedyś koleżanka powiedziała mi, że retro mam we krwi. Wtedy już ubierałam się współcześnie, ale faktycznie, teraz widzę, że stylistyka retro zawsze we mnie była, jest i będzie, tylko teraz nauczyłam się pokazywać ją subtelniej i dyskretniej niż wcześniej. 

Pod spodem garść moich retro-zdjęć. 






























































4 komentarze:

  1. Klimat jak najbardziej retro. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. pierwsze zdjęcie - myślałam, że to marilyn monroe! mam nadzieje, że będzie to komplement dla Ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Chyba każdy kto ubiera się retro jest fanem MM ;-) Ja w każdym razie tak i dziękuję za tak miłe słowa :-)

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli