7/31/2016

Romantyczna spódnica midi



Witajcie Kochane! :-) Dziś chciałam pokazać bardzo romantyczną stylizację ze spódnicą midi, o wyraźnym retro rodowodzie. 

Rozkloszowaną pastelowo różową spódnicę z czarnym paseczkiem połączyłam z czarną bluzeczką z delikatnym żabotem. Do tego moje ukochane meliski z kwiatem i zgrabna torebeczka. Przyznaję, że w tej kreacji czuję się jak Audrey Hepburn w "Zabawnej buzi" ;-)

Zdjęcia, jak zawsze u mnie wykonane były przy okazji, naprędce i dopiero oglądając je w domu zdałam sobie sprawę z tego, że kwiaty stanowiące tło są w kolorze spódnicy ;-)




















Spódnica - Orsay
Bluzka - Orsay
Balerinki - Vivienne Westwood by Melissa
Torebka - MK jet set east west 





31 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Miło, że nie tylko ja nie śpię ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Pięknie :) Uwielbiam taki pudrowy róż a zwłaszcza, że jest on bardzo modny w tym sezonie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Balerinki są śliczne! Świetnie współgrają ze spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość dziewczęca i subtelna :) Podoba mi się :)
    A tło chociaż przypadkowe dobrane idealnie o tej stylizacji :_)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja :) zdjęcia super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale w rzeczywistości nie jest taki słodki ;-)

      Usuń
  7. piękna zwiewna spódnica ;) w sam raz na lato ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pudrowy róż, kiedyś nie lubiłam ale to się zmieniło. świetne połączenie z czernią - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Dla mnie pudrowy róż to bardzo często kolor bazowy ;-)

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji, pudrowy róż z czernią to bardzo elegancie zestawienie, i piękne tło zdjęć :) SUPER ! Pozdrawiam Cię serdecznie, Lumpola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Spódnica i bluzka są świetne :) Ja wybieram tylko krótsze spódnice :)
    Może wspólna obserwacja- zacznij i daj znac u mnie na blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/maso-cupuacu.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli