7/27/2016

Romantyczna SUKIENKA HISZPANKA

Dziś trzecia hiszpanka z mojej szafy. Była już bluzka, kombinezon, a teraz czas na sukienkę ;-)

Sukienkę hiszpankę, którą również upolowałam na wyprzedaży, za mniejszą połowę pierwotnej ceny, uszyto z koronki na bawełnianej podszewce, dzięki czemu nie prześwituje. Hiszpański dekolt trzyma się bardzo dobrze, nie zsuwa, a pasek w talii dodaje lekkości sylwetce.

Sukieneczka jest bardzo romantyczna, stąd pokusiłam się o zdjęcia na łące. Niestety z braku czasu nie mogłam poszukać bardziej awantażownej łąki, ale trudno. Myślę, że sukienka jest tak urocza, że i na takiej ubogiej w kwiaty łączce się obroni ;-)

Bardzo dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze - jest mi bardzo miło, że wchodzicie na mojego skromnego bloga :-)

































Sukienka - Orsay
Balerinki - Vivienne Westwood by Melissa
Kolczyki - Galeria Srebra




25 komentarzy:

  1. Jaki uroczy, sielski klimat na tych zdjęciach.

    Pozdrawiam :)
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna jest ta sukieneczka :) a psiak słodki!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak romantycznie :) masz pięknego pieska

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sukienki:) ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. O, widzę, że moja imienniczka! :)
    Pięknie wyglądasz w tej sukience, bardzo pasuje Ci ten model! I jeszcze piesio... Zdecydowanie ta "hiszpanka" się obroniła! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście sukienka bardzo ładna, a na tle łąki to już w ogóle świetnie to wygląda.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. So cool! Like your style!!! Have a good day!


    XOXO from Moscow
    http://www.fashionzoomka.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :-) I also wish you a good day :-)
      Angela

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli