7/04/2016

SZORTY w stylizacji

Dawniej ubierałam się z tak zachowawczą elegancją, że nie wyobrażałam sobie siebie w jeansach czy szortach. Dziś już nie jestem tak konserwatywna i chętnie noszę jedne i drugie. 

Zeszłego lata nie rozstawałam się z beżowymi szortami o luźnym kroju i podwyższonym stanie; w tym roku zamierzałam kupić bardziej dopasowane, w kolorze granatowym. W ostatniej chwili wybrałam pastelowo koralowe i uważam ten zakup za bardzo trafiony. Nadspodziewanie bowiem, ów kolor okazał się bardzo twarzowy i stylizacje są dużo ciekawsze.

Taka moja rada dla wszystkich gruszek z wąską talią i masywnym dołem, do których grona również się zaliczam - znacznie lepiej wyglądamy w szortach, w których nogawki nie przylegają ściśle do ud (powinno być tam choć trochę luzu) i gdy bluzka nie jest włożona w spodnie, tylko wyłożona na wierzch. Po sobie widzę, że w takich szortach wygląda się dużo szczuplej niż w super obcisłych. Dobrze sprawdzają się też szorty o luźnym fasonie z wyższym stanem.

Pod spodem dwie stylizacje z koralowymi szortami.


Koralowe szorty z koszulką i narzutką







T-shirt - Orsay
Szorty - Orsay
Sneakersy - Melissa Love System pink/white
Narzutka - Second Hand
Listonoszka - MK Selma messenger dusty rose medium



Koralowe szorty z marynarską bluzką







Koszulka - Orsay
Torebka - MK jet set crossbody lilac large
Zegarek - MK3149














4 komentarze:

  1. Super stylizacja :) podobaja mi sie te buty :) Masz je założone bez skarpetek ? W ogole praktykujesz zakladanie butów na gołe stopy ? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Tak, są bez skarpetek. Zawsze lubiłam ubierać buty na gołą stopę, ale nie zawsze się to dobrze kończyło... Od kiedy mam meliski nie mam już z tym problemu ;-)

      Usuń
  2. Bluzka ma bardzo fajne wiązanie ;) Gustownie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli