7/09/2016

SZYK NA CO DZIEŃ - jeansy w stylu boho



Dzisiejszym postem chcę zapoczątkować taką moją małą serię stylizacji casualowych, ale eleganckich, pod wspólnym tytułem SZYK NA CO DZIEŃ. Równolegle będę zamieszczała zestawienia z cyklu NA LUZIE. Mam tyle gotowych zdjęć oraz nowych pomysłów, że samej przyda mi się taka oczyszczająca umysł systematyzacja mojego modowego dorobku ;-) 

Nie wiem jak u was, ale u mnie dziś chłodno, jak na lato i wietrznie. Wymyśliłam więc takie cieplejsze zestawienie ze szczyptą modnego stylu boho, który i mnie w pewnej mierze przyciąga. Włożyłam jeansy z delikatnymi dziurami, kopertową koszulę w paski, luźny blezer i długi szal. Do tego szpilki (jesienią zastąpiłabym je w tej stylizacji botkami) i mój ulubiony szary Hamilton. 

Tak ubranej wiatr mi nie przeszkadzał; no może tylko trochę burzył włosy ;-)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Szafa Angeli