7/13/2016

SZYK NA CO DZIEŃ - pastelowe cygaretki i kwiatowa bluzka

Moja druga stylizacja z cyklu "SZYK NA CO DZIEŃ". Tym razem postawiłam na mój ulubiony typ spodni, czyli pastelowe cygaretki o długości 7/8 i dopasowaną bluzkę w kwiaty. Do tego elegancka torebka, nowoczesny zegarek i wygodne meliski. 

Całość jest elegancka, przy czym nie traci na wygodzie i świeżości.

Nie ukrywam, że w tego typu zestawach czuję się najlepiej ;-) 

























Bluzka - Orsay
Cygaretki - Orsay
Zegarek - MK3149
Torebka - MK Hamilton pearl grey
Balerinki - Vivienne Vestwood by Melissa








6 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcia:) a psi model i modelka uroczy:) gdzie masz gadżet do obserwacji?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :-) Niedawno zaczęłam i w sumie to jestem zielona w blogowaniu ;-) Muszę dodać ten gadżet (nawet nie wiedziałam, że taki jest ;-))

      Usuń
  2. Torebka jest cudowna! :) Świetny model. Wyglądasz rewelacyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli