7/14/2016

SZYK NA CO DZIEŃ - plisowana spódnica i koszula w kwiaty

Nie jestem osobą szczególnie "na topie". Kiedyś ubierałam się retro, potem wróciłam do współczesności i chciałam być bardzo "trendy". Teraz, z perspektywy czasu widzę, że taka nie jestem i nigdy nie będę. Jest we mnie sporo czegoś niedzisiejszego i jeśli wybieram jakiś super hit sezonu nie robię tego dlatego, że nim jest, ale dlatego, że naprawdę mi się podoba i do mnie pasuje. 

Tak jest z plisowaną midi spódnicą. Ten fason bardzo pasuje do mojej osobowości i myślę, że zostanie ze mną na długo; możliwe nawet, że jeszcze jedną taką spódnicę nabędę, tylko w moim ukochanym kolorze pudrowego różu. 

Plisowaną spódnicę można nosić na wiele sposobów; ze szpilkami, sneakersami, ramoneską, żakietem itp. Ja wybrałam wersję wygodną i romantyczną. Połączyłam spódnicę z koszulą floral i balerinkami z kwiatem. Do tego praktyczna listonoszka i spacer z Pepe udał się znakomicie ;-)












Spódnica - Orsay
Koszula - Blue Shadow
Listonoszka - MK jet set crossbody lilac
Balerinki - Vivienne Westwood by Melissa






11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię spódnice o takiej właśnie długości.
    Uroczego masz towarzysza. :)

    pozdrawiam

    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pepe jest ze mną wszędzie ;-)

      Usuń
  2. Świetna spódnica i buty:) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam psinki <3
    A co do stylizacji to jest świetna ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta plisowana spódnica jest boska !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz, śliczny piesek ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nie myślałam, że ktokolwiek będzie komentował mojego bloga, a już na pewno nie liczyłam na tak miłe słowa ;-) Dziękuję wszystkim za wypowiedzi :-)

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli