7/30/2016

TOTAL VINTAGE - jeansowa sukienka mojej mamy

Pewnego razu, po domowych porządkach moja mama dała mi sukienkę, którą sama nosiła mniej więcej w moim wieku. Ubierałam się wtedy retro, więc naturalnie nie pogardziłam takim podarkiem. 

Jednakże, nie lubiłam wtedy jeansu w żadnej postaci (w sumie dziwne, bo teraz widzę, że jeans jest totalnie retro i to w dodatku takim ponadczasowym retro, bo modny będzie chyba już zawsze ;-)) i sukienka mamy znów powędrowała w ciemny kąt szafy, tym razem mojej. 

Od tego czasu minęło kilka lat. Nagle, wczoraj przypomniałam sobie o tej sukience (często bez powodu przypominam sobie różne zamierzchłe drobiazgi). Włożyłam ją i stwierdziłam, że jest całkiem niezła i śmiało mogę ją nosić, nie tylko dla przyjemności mamy ;-) Ma amerykański dekolt, długość midi i dwie głębokie kieszenie po bokach, co bardzo lubię w codziennych sukienkach. W ogóle jest szalenie wygodna i bez problemu wskoczyłam w niej na rower ;-)

Wspólnie z mamą policzyłyśmy i wyszło, że sukienka z poniższych zdjęć ma już 21 lat. I jak wam się podoba taka rodzinna sukienka vintage? ;-) 


























Sukienka - Vintage
Sandały - F&F
Listonoszka - MK selma dusty rose
Bransoleta - Bijou Brigitte

22 komentarze:

  1. Very awesome!!!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta sukieneczka :) Wyglądasz w niej ślicznie :) Uroczy psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Sukienka bomba ! I dodatki i te neutralne i także ten mniej neutralny super :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :-)

      Usuń
    2. Zapomniałam ! Pozdrów mamę :)

      Usuń
    3. Dziękuję, pozdrowię na pewno ;-)

      Usuń
  4. Prześliczna! Ja żałuję, że wywaliłam stara sukienkę mamy co mi dała. Była w odcieniu ciemnej zielni, długość krótka mały dekolt i długie rękawy:c teraz ani mi się po nocach bo już takiej nie znajdę :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja też mam kilka rzeczy, których wyrzucenia żałuję ;)

      Usuń
  5. Ciutkę bym skróciła i byłaby moją ulubioną ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótsza też by była fajna, ale midi też lubię, więc na razie zostawię jak jest ;-) Dziękuję za komentarz ;-)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz, uwielbiam jeans :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli