7/04/2016

ŻAKIET W PASKI w stylizacji

Dawniej ubierałam się w stylu, który określiłabym jako "konserwatywną elegancję". Stonowane kolory, szpilki i przede wszystkim sukienki, rzadko spodnie.

Z czasem bardzo się zmieniłam. Mój obecny styl podzieliłabym na casualowy (jeansy, sneakersy itp.) i  nowocześnie elegancki.

Dziś chciałam pokazać stylizacje nowocześnie elegancką. Co dla mnie znaczy nowoczesna elegancja? Przede wszystkim wygoda noszenia i możliwość pójścia w danym stroju w niemal każde miejsce. Dawniej strój bardzo mnie ograniczał. Żeby wskoczyć na rower, czy biegać godzinami po mieście było mi za bardzo niewygodnie. Niekiedy czułam się też zbyt wystrojona. 

Obecnie nie mam już takich problemów. Nawet gdy ubiorę się elegancko, a nie casualowo jest mi niezwykle wygodnie i świetnie się czuję.

Marynarski żakiet, bohater tego postu, świetnie pasuje do jeansów, jednak nie mniej dobrze sprawdza się również w eleganckich zestawieniach, w których zdaje mi się być mniej tuzinkowy. 






Żakiet - Orsay
Bluzka - Orsay
Cygaretki - Orsay
Torebka - MK sutton navy/black large
Balerinki - Vivienne Westwood by Melissa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Szafa Angeli