8/21/2016

Casualowa elegancja - JEANSY I PUDROWA MARYNARKA

Witajcie :-) Dziś krótki pościk, o jednym z moich ulubionych rozwiązań na co dzień, a więc jeansach w subtelne dziury połączonych ze szpilkami i np. marynarką. Tego typu stylistykę pokazywałam też TUTAJ.

Tego typu stylizacje kojarzą mi się z nowoczesną, elegancką kobietą i torebkami Michaela Korsa.

Tym razem połączyłam jeansy z prostym białym topem i pudrową marynarką od pastelowego kostiumu, który jeszcze kiedyś na pewno pokażę na blogu.












Marynarka - Orsay
Top - Orsay
Wisior - Galeria Srebra
Jeansy - Orsay
Zegarek - MK3149
Torebka - MK jet set crossbody lilac


27 komentarzy:

  1. You look lovely!

    www.espritdemode.blogspot.com

    Sincerely,
    Aida

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, piękna kolorystyka i masz takie długie nogi
    zawsze ale w tym zestawie szczególnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miły komentarz ;-)

      Usuń
  3. Kolor marynarki jest stworzony dla Ciebie.
    Bardzo podoba mi się ten zestaw na co dzień.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ladna stylizacja! :)
    może wspolna obserwacja? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie kolorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Również takie bardzo lubię :-) Muszę ich więcej powrzucać na bloga ;-)

      Usuń
  7. jesteś piękna elegancka kobieta:) sam smak i styl:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jest mi bardzo miło :-)

      Usuń
  8. slicznie, a na tego Korsika to juz sie czaje od dluzszego czasu... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) A mi się z tym Korsem tak wyjątkowo udało, bo pierwszego zgubili podczas wysyłki i dostałam w ramach przeprosin spory rabat, dzięki czemu nabyłam go wyjątkowo tanio.

      Usuń
  9. Zawsze chciałam mieć taki kolor marynarki, albo błękitny. Wygląda super, ładnie Ci w takim kolorku :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, elegancka młoda kobieta!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie! :)
    Świetna kolorystyka oraz charakter zestawu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli