8/24/2016

Kombinezon H&M



Witajcie :-) Kombinezony kocham, uwielbiam i ubóstwiam, nic więc dziwnego, że gdy na wiosnę tego roku zobaczyłam ten w H&M i to do tego w specjalnej cenie 65 zł, nie mogłam się oprzeć i go kupiłam.

Kombinezonik z daleka wygląda jak sukienka, a można wygodnie w nim jeździć na rowerze, co jest dla mnie niezwykle ważne, gdyż niemal codziennie używam tego środka lokomocji ;-) Co tu dużo mówić - kombinezon jest śliczny; ma tylko jeden mankament... Widziałam już w nim sporo kobiet, tak w Internecie, jak i w realnym życiu. Nawet znalazłam reklamę DeeZee, w której modelka jest ubrana właśnie w ten kombinezon ;-) 

Jedyne co mnie w tej kwestii pociesza, to to, że każda dziewczyna wygląda w nim jednak trochę inaczej. Inna figura, dodatki i mamy coś innego. Tak więc postanowiłam pomimo wszystko pokazać go na blogu, zwłaszcza, że go bardzo polubiłam ;-)


















Kombinezon - H&M
Torebka - MK selma messenger 
Sandały - DeeZee

29 komentarzy:

  1. moja siostra szaleje na punkcie tego psiaka ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kombinezon :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kombinezon :)
    Myślisz, że taka stylizacja zasługuje na to by znaleźć się w zestawieniu 25 najmodniejszych stylizacji?
    Jeśli ciekawość Was zżera zapraszam do mnie na profil.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pięknie Ci w tym kombinezonie :) Świetne dodatki, buty mają idealny krój i obcas :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    lumpola-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No i świetnie, że go pokazałaś bo jest cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a wonderful post! Have a great weekend.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz tak ślicznie w tym kombinezonie :) Nie dla każdego takie ubranie :) Nie jest łatwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miły komentarz :-) Długo wstrzymywałam się z opublikowaniem tego posta, gdyż sporo kobiet widziałam już w tym kombinezonie i myślałam, że w porównaniu z ich stylizacjami słabo wypadnę ;-)

      Usuń
  8. Również uwielbiam kombinezony! :) Twój jest świetny i podoba mi się jak go zestawiłaś. Masz cudownego psiaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komentarz :-) Mój Pepe to prawdziwy model i w sumie to nasz wspólny blog, co zamierzam w przyszłości zaakcentować nową szatą graficzną :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

      Usuń
  9. Looks so stunning!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To tak jak ja! Uwielbiam kombinezony! ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam kombinezony! A ten jest mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja . Kombinezon marzenie ! Muszę takiego poszukać :)

    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli