8/03/2016

Official dress code ze szczyptą retro



Witajcie :-) Dziś chciałam pokazać coś casualowego, ale wypadły mi dwa oficjalne spotkania (choć teoretycznie mam wakacje ;-)) i pomyślałam, że zrobię wpis o eleganckich zestawach do pracy ze szczyptą retro ;-)

Jeśli ktoś do pracy musi ubierać się z nienaganną elegancją, bardzo łatwo mimowolnie się postarzyć, ubierając tzw. garsonki albo zbanalizować biegając wciąż w czarnych spodniach i białej koszuli. 

Ja na tzw. "modę biurową" mam taki sposób, że doprawiam ją szczyptą retro. Tak przetworzony official dress code wydaje mi się ciekawszy od typowych strojów tego typu. 

Pod spodem jedna elegancka stylizacja w dwóch wersjach - ze spódnicą tubą i luźnymi spodniami z podwyższonym stanem.


ELEGANCKA STYLIZACJA ZE SPÓDNICĄ TUBĄ

















Spódnica - Orsay
Bluzka - Orsay
Szpilki - Wojas
Torebka - MK jet set east west



ELEGANCKA STYLIZACJA ZE SPODNIAMI Z PODWYŻSZONYM STANEM















Spodnie - Orsay
Bluzka - Orsay
Sandały - DeeZee
Torebka - MK jet set east west





23 komentarze:

  1. Pierwsza wersja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obie wersje :) Bardzo mi się podobają stylizacje :)
    Zapraszam na nowego posta pt.,,Styl Boho" :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna i druga wersja cudna, bardzo lubię tego typu stylizacje, pieseczek dzielny, wciąż Ci towarzyszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pepe uwielbia chodzić ;) gdy go nie chcę ze sobą zabrać robi takie miny, że płakać się chce ;-)

      Usuń
  4. Ja wybieram wersję z ołówkową spódniczką :) świetne propozycje do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna jak i druga stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Psinka jest śliczna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygladasz , słodki piesek <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne obie stylizacje, bluzeczka po prostu powalająca, trochę babcina, trochę bieliźniana, SUPER!
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ta bluzeczka też mnie urzekła ;-)

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli