8/14/2016

Pastelowa SUKIENKA HISZPANKA w eleganckiej stylizacji



Witajcie :-) Nie blogowałam tydzień czasu, a jak wróciłam to od razu publikuję post po poście ;-)

Jestem osobą, którą targają namiętności zakupowe - jak jakiś fason mi się spodoba, to kupuję go w kilku wersjach kolorystycznych. Bardzo staram się pozbyć tej maniery, ale przy hiszpańskich dekoltach całą "modową dietę" szlag trafił i kupiłam kolejne dwie sukienki z odkrytymi ramionami. W sumie mam już trzy sukienki, bluzkę i kombinezon hiszpankę. 

Dziś sukienka hiszpanka w pastelowym niebieskim kolorku w cieniutkie białe paseczki. Z powodzeniem można ją wystylizować po marynarsku, co na pewno jeszcze kiedyś zrobię; jednak tym razem postawiłam na elegancki, ale codzienny look. 

Delikatną i romantyczną sukienkę połączyłam z moim ulubionym typem płaszcza, czyli trenczem, wygodnymi ażurowymi botkami na słupku, naszyjnikiem i stylową torebką.

Na szczęście pogoda dopisała i udało się zrobić zdjęcia na tle pola z pachnącą koniczyną, której kolor świetnie współgra z kolorem sukienki.

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje, które chętnie odwzajemnię :-)
































Sukienka - Orsay
Naszyjnik - Bijou Brigitte
Trencz - Top Secret
Botki - CCC
Torebka - MK Hamilton pearl grey






17 komentarzy:

  1. Znowu pastelowo i ponownie ślicznie :) Bardzo ładna sukienka, i długość sukienki i trencza idealna dla Ciebie, te botki jeszcze wydłużają nogi, SUPER :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie mogę się przekonać do tych dekoltów hiszpańskich, ale przynajmniej się na blogach napatrzę. Bardzo ładnie wyglądasz, sukienka śliczna i w połączeniu z trenczem jest super ! Podobają mi się też Twoje botki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje z tym trenczem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice! I like this post so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice! I like this post so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukieneczka ale też piesio jaki uroczy pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka piękna sukieneczka! ślicznie Ci w tym kolorze!
    może wspolna obsewacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is fabulous! Love it.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie połączyłaś tą sukienkę:) rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tej sukience! :) W ogóle, świetna ona jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Może to pomoże w zachowaniu porządku w torebce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli