8/28/2016

Sukienka floral koral



Witajcie :-) Dziś, z okazji powrotu lata chciałam pokazać jedną z moich ulubionych letnich sukienek.


Sukienka jest w mojej szafie już czwarty rok i wygląda na to, że zostanie w niej na kolejne lata ;-) Jest to można powiedzieć klasyczna letnia sukienka, odpowiednia dla takiej starej kozy jak ja, a więc niby mini, ale z tych o wygodnej i przyzwoitej długości, z zakrytym dekoltem i kwiatowym wzorem.



Bardzo lubię jej dopasowaną górę i rozkloszowany dół, jak również szalenie podoba mi się kolor rysujących się na niej kwiatów, które nazwałam sobie floral koral ;-)



Do sukienki założyłam wiązane cieliste sandałki na wygodnym słupku oraz torebkę Michaela Korsa w kolorze brudnego różu i już byłam gotowa do wyjścia. 



















Sukienka - Blue Shadow
Sandały - DeeZee
Zegarek - MK3131
Torebka - MK Cynthia dusty rose large


20 komentarzy:

  1. Nie rozstawaj się nigdy z tą sukienką bo pięknie w niej wyglądasz, a jest ponadczasowa :)
    Super, że dodatki dobrałaś w naturalnych kolorach i sukienka może grać pierwsze skrzypce :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Kiedy przestałam ubierać się typowo retro, testowałam różne style, ale najlepiej czuję się w takich kobiecych i dziewczęcych zestawach :-)

      Usuń
  2. Cudowna stylizacja :) Sandałki, torebka i sukienka :) Chciałabym mieć w szafie identyczne :P

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta sukienka :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Ci w takich dziewczęcych nadrukach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również dobrze się w nich czuję :)

      Usuń
  5. Uwielbiam sukienki, i ta również przypadła mi do gustu :) Wyglądasz w niej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na zdjęcia z pieskiem :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie jest pomysł; po prostu zdjęcia robię przy okazji, a Pepe wszędzie mi towarzyszy ;-)

      Usuń
  7. Nie dziwię Ci się, że lubisz się z tą sukienką, ma fenomenalny fason - jeden z moich ulubionych :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli