9/03/2016

Czerwona sukienka hiszpanka




Witajcie :-) Dziś post z czerwoną sukienką bez ramion w roli głównej. 

Gdybym miała powiedzieć w czym mi najwygodniej, bez wahania odpowiedziałabym, że w sukience lub rozkloszowanej spódnicy. Zwłaszcza latem uwielbiam w nich biegać. Są takie wygodne i bezproblemowe. Moimi kolorami zdecydowanie są pastele, zwłaszcza pudrowy róż, ale czasem miło jest ubrać coś ostrzejszego.

Pewnie te z was, które widziały poprzednie posty zwrócą uwagę na pewien stylizacyjny schemat - sukienka/spódnica, obcasy i trencz. Jak widać nie jestem trendsetterką. Lubię modę, ale wybieram z niej tylko to w czym czuję się dobrze. Bloga prowadzę dla czystej przyjemności i szczerze mówiąc nie mam w tym względzie żadnych ambicji. Zdjęcia robię zawsze przy okazji, w góra 10 minut i pokazuję jedynie to co sama lubię. Nigdy nie kupuję ubrań tylko do tzw. "sesji na bloga". Blog jest dostosowany do mnie, a nie ja do bloga. Tyle gwoli wyjaśnienia dla pewnej osoby zarzucającej mi nudę i banalność. 

Tak więc przedstawiam wam dziś krwiście czerwoną sukienkę hiszpankę w połączeniu z czarnymi dodatkami, które podbijają jej kolor. Wersja elegancka, ale codzienna. 


















































Sukienka - Orsay
Naszyjnik - Orsay
Trencz - Top Secret 
Szpilki - Wojas
Zegarek - MK3131
Torebka - LV Neverfull Toile Damier Ebene MM



31 komentarzy:

  1. Hiszpanki uwielbiam, a czerwone hiszpanki to juz w ogole jest to co tygryski lubią najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w tej sukience, a jej kompozycja z tym trenczem
    jest idealna :) Te Twoje ulubione spódnice, sukienki i kompozycje z trenczami są pełne uroku i stworzone dla Ciebie, wygodne a jednocześnie podkreślają Twoje piękne nogi. Świetnie, ze pokazujesz to co nosisz i lubisz :) Nie tłumacz się przed nikim :) Buziaki, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły i budujący komentarz :-)

      Usuń
  3. Nie ma się co przejmować takimi ludźmi :) Dobrze, że pokazujesz to, w czym lubisz chodzić :) Sukienka super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) A zawsze wydawało mi się, że czerwień nie pasuje do mojej bladej cery ;-)

      Usuń
  5. Cudownie wyglądasz! :) Sukienka jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czerwień i uwielbiam hiszpanki! jak dla mnie pięknie ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog ma przedstawiać Twój styl, więc przebieranki są zbędne :) Nie przejmuj się opiniami i nos dalej to co lubisz, piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za budujący komentarz :-)

      Usuń
  8. każda kobieta powinna mieć taką sukienkę w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka piękna sukienka! bardzo ladnie Ci w czerwonym! moze wspólna obserwacja? daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hiszpańskie stylówki bardzo lubię, a w tej czerwieni naprawdę jest Tobie ślicznie, więc czasami stawiaj na mocny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Kusi mnie również fuksja ;-)

      Usuń
  11. Sukienka bardzo fajna. Super kolor. W swojej szafie też mam taką czerwoną, obcisłą sukienkę, ale tylko na jakieś wyjścia ;) A Ty wyglądasz bardzo ładnie i oczywiście model u Twojego boku również :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie we wszytkich stylizacjach.
    Pozdrawiam ze świata włoskiej bielizny: www.rzymskiezakupy.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli