9/12/2016

Outfit w tenisowym stylu



Witajcie :-) Poprzednie posty były bardzo eleganckie, więc dziś coś na luzie. 

Jak już kiedyś pisałam, najwygodniej biega mi się w spódnicach i sukienkach, zwłaszcza gdy jest ciepło. Lubię szpilki, botki i sandały na słupku, ale czasem sytuacja wymaga płaskiego obuwia. W takich wypadkach często wybieram modne połączenie sneakersów i spódnicy.

Dziś postawiłam na granatową spódniczkę z kontrafałdą, pudrową trapezową bluzkę, różowe sneakersy i listonoszkę od Michaela Korsa. Całość przypomina mi stroje tenisistek. Zestaw szykowny i wygodny. W sam raz na spacer, wycieczkę, czy po prostu do użytku codziennego ;-)
























Bluzka - Reserved
Spódnica - Mohito
Zegarek - MK3131
Sneakersy - Melissa
Torebka - Michael Kors Selma messenger 





12 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka i super dopasowana krojem do spódniczki, która stanowi formą jej przedłużenie :) Patrząc na Twoje zdjęcia, aż zatęskniłam za oderwaniem się od codzienności :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za jak zawsze przemiły komentarz :-) Kupując te rzeczy miałam obawy, czy mi będą pasować, bo jestem jednak biodrzastą gruszką, ale o dziwo czuję się w tym fasonie bez talii dobrze ;-)

      Usuń
  2. ładnie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziak z tego psiaka! świetny look;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Dajny zestawik! ;)
    Zwłaszcza bluzeczka!
    Ps. Obserwuję i zapraszam Cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw, podoba mi się fason i kolorystyka <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki piesek!
    Bardzo mi się podoba połączenie tej bluzki ze spódnicą - kolorystycznie i fasonowo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie urocze zwierzęta! Stylizacja super, szczególnie można się zakochać w torebce:). Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i fajny blog :-)Pozdrawiam i zapraszam do mni ena małe co nieco :-) http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit! It looks perfect on you and the bag is awesome. I'll be here often for sure!
    I also want to invite you to my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli