9/16/2016

Szorty jak spódniczka



Witajcie :-) W ciepłe dni najczęściej wybieram rozkloszowane sukienki i spódniczki; z szortami zdecydowanie mniej się lubię.

Kiedyś ktoś mi powiedział, że u mnie nawet luźne, proste zestawy wyglądają elegancko. I coś w tym jest, bo zupełnie "wyluzować" nie lubię ;-) Kocham elegancję we wszystkim co na siebie zakładam i odnosi się to również do tzw. krótkich spodenek.

W tym roku udało mi się znaleźć szorty idealnie do mojej wizji siebie pasujące, a więc imitujące spódniczkę. Taki kompromis pomiędzy wygodą i elegancją ;-)


























Koszula - New Look
Naszyjnik - Bijou Brigitte
Szorty - Zara
Trencz - Top Secret
Torebka - Michael Kors jet set crossbody lilac
Botki - CCC



20 komentarzy:

  1. pięknie ci w beżu i do tego ten piesio ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Świetne są te szorty :) A w beżu rzeczywiście Ci do twarzy Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna cała kompozycja, szczególnie w komplecie z trenczem, uwielbiam jak eksponujesz nogi :)
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie nic dodać nic ująć :) jest genialnie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebka i trench, a pieska masz uroczego pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taki elegancki styl który można nosić na co dzień. Spódniczko-szorty są bardzo fajne, duży plus za to że nie są bardzo krótkie bo zwykle tak bywa. Cały zestaw bardzo mi się podoba, chętnie bym się tak ubrała.
    Pozdrawiam, Nippi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mamy chyba podobny styl ;-)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja i cudowny piesek ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne miejsce wybrałaś na zdjęcia:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne są te szorty ! bardzo mi się podoba cały look ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli