10/12/2016

Jesienne trendy, jesienne stylizacje cz. 1



Witajcie :-) dziś post o jesiennych trendach.

Trendów jest naprawdę mnóstwo i jak to mówią styliści, można nosić dosłownie wszystko, jeśli tylko jesteśmy w stanie dobrze uzasadnić, czemu coś wybieramy. Uzasadnienie uzasadnieniem, ale przecież  nie będziemy nikomu na ulicy tłumaczyć czemu ubrałyśmy się w ten, a nie w inny sposób. Dlatego tak ważny jest umiar. Nie wszystko co pokazują w kolorowych czasopismach jest możliwe do noszenia na co dzień. Niekiedy trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby dany trend, który podoba nam się na modelce, dopasować do codzienności i nas samych. 

Nie lubię nic robić na ostatnią chwilę, więc z początkiem września przystąpiłam do kompletowania mojej jesiennej garderoby i układania stylizacji, które wpisywałyby się tegoroczne trendy. 

Pod spodem podsumowanie moich modowych wyborów w sześciu odsłonach. 


W STYLU BOHO




W tej stylizacji wykorzystałam bardzo modne w tym sezonie połączenie lekkiej, szyfonowej sukienki ze skórzaną kurtką i botkami. Za sprawą brązowej, stonowanej kolorystyki, kwiatowego, jesiennego wzoru na sukience, jak również wyboru zamszowych botków i doczepieniu do listonoszki breloka pomponu, całość doskonale wpisuje się w klimat boho.

Mam na sobie:
Sukienka - Orsay
Kurtka - Orsay
Botki - Lidl
Torebka - Michael Kors selma messenger dusty rose
Brelok pompom podwójny - Franco Morenzo


W STYLU BRIGITTE BARDOT I LAT 70-TYCH




W przypadku tej stylizacji inspiracją był styl mojej ukochanej Brigitte Bardot z lat 70-tych. Brigitte zawsze była na czasie i na jej styl ubierania duży wpływ miała aktualna moda. Jednak każdy trend przekształcała na swoją modłę i dopasowała do swoich minimalistycznych upodobań. Tak było również w przypadku modnych w latach 70-tych ubrań. Bardot w tej dekadzie nosiła dużo zestawów opartych na trapezowej mini spódniczce i golfie. Bardzo proste rozwiązanie, w którym ona wyglądała zabójczo! 

Sugerując się jej stylizacjami zestawiłam trapezową spódniczkę ze skórzaną kurteczką i botkami, a całość rozjaśniłam żółtym golfem.

Mam na sobie:
Spódnica - F&F
Golf - Orsay
Kurtka - Orsay
Botki - Lidl
Torebka - MK selma messenger dusty rose
Brelok pompom podwójny - Franco Morenzo


ZE SZCZYPTĄ RETRO




Już wiosną tego roku zapanowała moda na plisowane spódnice, zwłaszcza o długości midi, a w lecie również maxi. Trend na plisę widoczny jest też w jesiennych propozycjach projektantów, a co za tym idzie i popularnych sieciówek. Ja moją plisowaną midi spódnicę, którą pokazywałam już TUTAJ, zestawiłam z retro koszulą z kokardą, która znów jest baaardzo modna, nie tylko w środowisku biurowym; całość unowocześniłam dodając pudrową skórzaną kurteczkę, zamszowe botki i listonoszkę od Michaela Korsa. 

Mam na sobie:
Spódnica - Orsay
Bluzka - Vintage
Kurtka - Orsay
Botki - Lidl
Listonoszka - MK selma messenger dusty rose
Brelok pompom podwójny - Franco Morenzo


FUTRZANA KAMIZELKA




Futrzane kamizelki są w modzie od kilku sezonów. Trzy lata temu kupiłam swoją, ze zdjęć powyżej. Była szalenie droga i nawet później żałowałam, że ją kupiłam, bo jakoś do niczego nie umiałam jej dopasować w zadowalający sposób. Udało mi się to teraz. Zamiast kombinować ze spodniami, zestawiłam ją z moją małą czarną sukienką (TUTAJ), która jest wykonana z grubszej, przypominającej tkaninę dresową, materii. Sukienka ma imitującą skórę lamówkę u dołu, a kamizelka frędzle, co nadaje całej stylizacji klimatu boho. Do tego ubrałam długie, wykonane na drutach mitenki, które doskonale chronią całe ręce przed chłodem.

Mam na sobie:
Sukienka - By o la la...
Kamizelka - Ochnik
Mitenki - Rękodzieło
Botki - Lidl
Torebka - MK hamilton pearl grey
Brelok pompom podwójny - Franco Morenzo


DZIANINOWA SUKIENKA




Kolejnym, nadal modnym w tym sezonie trendem są dzianinowe sukienki. Topowe są również: długość midi, dopasowany fason tuby i szarość we wszelkich możliwych odcieniach. W tej stylizacji wyzyskałam wszystkie te trendy, łącząc dzianinową midi sukienkę tubę ze skórzaną kurteczką o kolorze pastelowo niebieskim, na którą narzuciłam wykończony futerkiem szary, wełniany szal z kapturem, Całość uzupełnia jasnoszara torebka, którą ożywia intensywnie różowy brelok pompon. 

Mam na sobie:
Sukienka - Orsay
Kurtka - Orsay
Szal-kaptur - Blue Shadow
Botki - Lidil
Torebka - Mk hamilton pearl grey
Brelok pompom - Franco Morenzo


PASTELE




Uwielbiam pastele, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tego jesiennego trendu. Zwłaszcza pastelowy róż jest bardzo wdzięcznym i uniwersalnym kolorem. W zestawieniu na chłody połączyłam moją pudrową rozkloszowaną midi spódnicę (TUTAJ) z czarną ramoneską, ciepłym golfem i kozakami, Całość uzupełniłam czarną, średniej wielkości torebką na długim pasku oraz szalem w kolorze spódnicy połączonym z motywem szarej panterki, co świetnie zespala ze sobą kontrastowe kolory stylizacji. 

Mam na sobie: 
Spódnica - Orsay
Golf - Aryton
Szal - Orsay
Kurtka - Wittchen
Kozaki - Marco Tozzi
Torebka - MK jet set east west black



To już wszystkie stylizacje, które przygotowałam do tego posta. W następnych wpisach pojawią się kolejne trendy i kolejne stylizacje, również ze spodniami, chociaż obecnie wprost ciągnie mnie do spódnic i sukienek ;-)

Piszcie, które stylizacje przypadły wam najbardziej do gustu ;-) Z góry dziękuję za wszystkie odwiedziny mojego skromnego bloga i za komentarze, które zawsze staram się w miarę szybko oddawać :-) 

Pozdrawiam serdecznie - trzymajcie się cieplutko tej kapryśnej jesieni ;-)

P.S. Słyszałam, że podobno w przyszłym tygodniu pogoda ma się poprawić - może jeszcze do nas zawita ciepła, złota jesień :-) Trzymam kciuki, a Pepe łapki, żeby się tak stało, bo w taką pluchę nie chce chodzić na spacery, które normalnie uwielbia ;-)


10 komentarzy:

  1. Świetny post, pokaz trendów we własnej interpretacji i stylizacjach, jestem jak najbardziej na tak. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają, ciężko mi zdecydować które najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się postarałaś :) Bardzo mi się wszystko podoba, świetna kolorystyka. Super te mocne akcenty, zawsze zazdroszczę osobom, którym dobrze w żółtym czy musztardowym kolorze, bo to rzadkość :)
    Ale chyba z powodu, ze tak rzadko Cię oglądam w takiej odsłonie i chyba przez ten kapturo szalik, pierwsze miejsce u mnie ma stylizacja w dzianinowej sukience :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja bym nigdy nie wpadła na to, że mi dobrze w żółtym, ale mam sporo czarnych rzeczy, które musiałam czymś rozjaśnić; i tak odkryłam, że żółty nie jest zły ;-)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe stylizacje, właściwie każdy zestaw przypadł mi do gustu. Dla mnie jesiennym, absolutnym must have jest jeszcze klasyczny, ciepły płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) O płaszczach chcę zrobić osobny wpis ;-)

      Usuń
  4. bardzo ładnie to wszystko z sobą zestawiasz. Masz rację, niekiedy trzeba się nieźle nagimnastykować, aby znaleźć odpowiednią dla nas stylizację. Najbardziej przypadł mi do gustu ten look w stylu retro. Ostatnio jestem zakochana w tym kolorze.
    Pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja z plisowaną spódnicą jest świetna ;)
    Masz cudnego psiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja retro podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli