10/28/2016

Jesienne trendy, jesienne stylizacje cz. 2 - SUKIENKA DO PRACY I SUKIENKA CODZIENNA



Witajcie :-) dziś postanowiłam zrobić post o sukienkach na jesień. Oparłam się na dwóch, modnych w tym sezonie fasonach sukienek (rozkloszowana i kopertowa), które zestawiłam z trzema popularnymi okryciami wierzchnimi (płaszcz, futrzana kamizelka i skórzana kurtka).


SUKIENKA DO PRACY I SUKIENKA NA CO DZIEŃ





W tym sezonie najmodniejsze sukienki to te w kwiatowe wzory. Do tego wpisu wybrałam dwie - jedna zwęża się ku dołowi, ma kopertowy krój, stonowaną kolorystykę i nadaje się do pracy, w której można ubierać się w stylu smart casual (swobodna elegancja); druga jest rozkloszowana, ma żywszą kolorystykę i nadaje się do codziennego użytku.


TRZY STYLIZACJE Z SUKIENKĄ DO PRACY





Sukienka do pracy i płaszcz





Jeśli w naszej pracy dozwolone są zestawy w stylu smart casual, to mamy ogromne pole do popisu. Nie musimy chodzić w nudnych zestawach w typie białej koszuli i czarnych materiałowych spodni czy spódnicy, ale nosić to co aktualnie modne. Wybrana przeze mnie sukienka we wzór paisley idealnie wpisuje się w typ smart casual (elegancka, stonowana, odpowiedniej długości i kroju), a jednocześnie jest na czasie (wzorzysta, z bordowymi lamówkami). 




Do sukienki dobrałam prosty granatowy płaszcz na jeden guzik, którego nieco męski i biurowy charakter przełamują zamszowe muszkieterki, naszyjnik w stylu boho i pompony przy torebce.


Sukienka do pracy i futrzana kamizelka





W tej stylizacji zastąpiłam płaszcz szarą futrzaną kamizelką i zmieniłam torebkę na szarą. Zrezygnowałam z naszyjnika, ale zostawiłam pompony przy torebce. Sukienka i buty są te same, a jednak całość wygląda inaczej, bardziej w stylu boho, choć w dalszym ciągu nadaje się do pracy.


Sukienka do pracy i ramoneska






W trzecim zestawie do pracy połączyłam sukienkę i zamszowe muszkieterki z szaro-czarną kurtką typu ramoneska z łączonych materiałów, a na szyję zarzuciłam futrzany kołnierz. Dzięki temu, że kurtka łączy skórę z materiałem i ma falisty przód, całość w dalszym ciągu wygląda elegancko i nadaje się do pracy.


TRZY STYLIZACJE Z SUKIENKĄ CODZIENNĄ





Sukienka codzienna i płaszcz





Od pewnego czasu uwielbiam kolory i wzory, zwłaszcza te kwieciste. Jednocześnie mam w szafie wiele ładnych czarnych rzeczy, które staram się rozjaśniać. Ta stylizacja jest dobrym przykładem tego, że czerń nie musi być nudna i przygnębiająca. Moją kwiecistą, malinową i rozkloszowaną sukienkę połączyłam z również rozkloszowanym, czarnym, wełnianym płaszczykiem.




Płaszczyk i sukienkę połączyłam ze sobą dodatkami - pastelowym szalem, jasnoszarym beretem, szarymi rękawiczkami, torebką w kolorze brudnego różu i czarnymi muszkieterkami.


Sukienka codzienna i futrzana kamizelka





Aż trudno uwierzyć, że ta kamizelka przeleżała w szafie trzy lata, zanim nauczyłam się ją wykorzystywać. Teraz okazuje się, że można ją zestawić z wieloma rzeczami i za każdym razem może wyglądać inaczej ;-)


Sukienka codzienna i ramoneska





W trzecim zestawieniu z moją sukienką "malinką" zamieniłam ciemne okrycia wierzchnie i czarne kozaki na brązy. Często w sezonie jesienno-zimowym kobiety boją się kolorowych sukienek, w obawie, że nie będą pasowały do płaszczy i kurtek. Jak widać na przykładzie stylizacji z tą sukienką, żywe barwy doskonale można połączyć z typowymi kolorami okryć wierzchnich.  



Mam nadzieję, że stylizacje wam się podobały i okażą się dla kogoś inspiracją i pomocą w jesiennych zakupach :-) 




21 komentarzy:

  1. Obie sukienki bardzo podobają mi się, ładne mają kolory. Granatowy płaszcz mnie zachwycił <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super kombinacje stworzyłaś :) smart casual faktycznie daje wiele możliwości :) wystarczy odrobina inwencji twórczej :) sukienki bardzo ładne, a te pomponiki są świetne :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny masz styl. Taki ani zwykły ani ekstrawagancki. Jak chodzisz tak po mieście to ojest na co popatrzec w tej szaro burej masie ludzi. Tak trzymaj pozdrawiam anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Podoba mi się propozycja do pracy. Mogłabys zrobic post z samymi stylowkami do pracy . Masz ciekawe pomysly a ja niec umiem sama nic wykombinowac i chodze ciagle w tym samym. I jeszcze jakbys napisala gdzie kupujesz te rzeczy byloby super np skad masz te kopertowa sukienke.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, za tak późną odpowiedź, ale miałam ostatnio istny zawrót głowy i blog zupełnie zaniedbałam ;-) Sama już kiedyś chciałam zrobić post ze stylizacjami do pracy i myślę, że niedługo coś takiego zamieszczę, więc zaglądaj ;-) Sukienka jest z Orsay. Pozdrawiam

      Usuń
  5. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    btw. your dog is soooo cute <3

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, bardzo ładne sukienki :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne puszki przypięte do torebek:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysl na post'a. Wszystkie zdjecia sa super, a buty poprostu uwielbiam! Podoba mi sie Twoj styl :)

    Pozdrawiam
    https://venswifestyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Your dog is so cute!

    Following you dear, hope that you'll return the favor!
    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, zwłaszcza w tej drugiej stylizacji, ale pierwsza też jest niczego sobie ;) Ucałuj pieska, jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :-) A Pepe już ucałowany ;-)

      Usuń
  11. Tęskniłam do Ciebie :) Zaglądałam, nie widziałam, przegapiłam ...
    Muszę ogarnąć z tymi obserwacjami, za tępa jestem na to ....
    Piękne masz te sukienki, najbardziej podobają mi się w zestawieniach z dluższymi i kontrastującymi okryciami, czyli z płaszczami :) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się Twoje kreacje, wyglądasz świetnie :0

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, czy Ty jesteś twarzą orsay??? :D Przejrzałam Twojego bloga i 90% ubrań pochodzi właśnie z tego sklepu :) super tam są ciuszki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chodzę po wszystkich możliwych sklepach, a potem i tak kończy się w Orsay ;-) Dla mnie to sklep nr 1, tak wizualnie, jak i jakościowo. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam - na dniach dodam nowe posty z ciuszkami Orsay :-)

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli