10/06/2016

Pastelowy płaszcz na jesień



Witajcie :-) zaczęła się jesień i moc obowiązków. Blog nieco zaniedbałam, ale już odrabiam zaległości.

Pogoda nie rozpieszcza i zamiast babiego lata nawiedziła nas już prawdziwa listopadowa jesień. Moją pierwszą reakcją na sytuację pogodową za oknem był zakup ciepłego płaszczyka. W szafie mam ich trochę, ale wszystkie są szare i smutne jak dżdżysty jesienny dzień, a ja bym chciała go odczarować kolorem. 

Kocham pastele, więc zaczęłam szukać idealnego pastelowego płaszcza. Jeszcze w lecie, w katalogu Orsay zapowiadającym sezon jesienno-zimowy, zobaczyłam ten płaszczyk. Bardzo mi się spodobał, ale myślałam, że może znajdę jeszcze coś innego, w kolorze pastelowego róży. Jakoś tak to u mnie wychodzi, że pierwsza rzecz, która mi się spodoba ostatecznie okazuje się tą najlepszą. Tak było i w tym przypadku. Porządnego pudrowego płaszczyka nie znalazłam (w ogóle jakoś tak mało pastelowego różu w okryciach wierzchnich widzę w tym roku, mimo że w modowych magazynach piszą, iż są bardzo modne), więc kupiłam błękitny. 

Mam w szafie różany wiosenny trencz, który już pokazywałam TUTAJ, więc stwierdziłam, że jednak dobrze mieć płaszczyk jesienny w innym kolorze. Zresztą błękit świetnie sprawdza się w połączeniu z różowymi dodatkami, a że jest to chłodny odcień, jakoś bardziej pasuje mi do zbliżającej się zimy :-)


















Płaszczyk - Orsay
Torebka - Michael Kors Cynthia dusty rose large
Brelok pompom - Franco Morenzo



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam błękit i dobrze, że na niego się zdecydowałaś bo bardzo ładnie Ci w nim. Ja mam w swojej szafie taki intensywnie różowy i jak go zakładam to ludzie za mną na ulicy się non stop oglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tym płaszczyku, pięknie się komponuje z dodatkami :) A ja tęskniłam, bo długo Cię nie było <3
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, jaki cudny płaszczyk! Narobiłaś apetytu na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki piesek! Swietnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie ze względu na to, tak jak piszesz, że pogoda nie rozpieszcza taki płaszcz jest idealny - dość, że ciepły to dodatkowo jest taki pozytywny, świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor płaszcza :) Ja również muszę się za jakimś rozejrzeć :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) Płaszczyk jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja. Przyznam, że czarne rajstopki wyglądają kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  9. witam
    nie wiesz gdzie mogę dostać ten płaszcz?aktualna oferta orsay go nie posiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam😃 mam na sprzedaż ten sam tylko w pastelowym różu. Jeśli jesteś zainteresowana napisz: angela.hiacynta@onet.pl

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli