3/03/2017

URODZINOWY POST - torebka Michael Kors Jet Set Item Large Snap Pocket Tote



Witajcie :-)Dziś postanowiłam pokazać moją wymarzoną torebkę, która z okazji urodzin zagościła wreszcie w mojej szafie :-)


Torebka Michael Kors Jet Set Item Large Snap Pocket Tote






Jak już kiedyś pisałam, w poście "Moja kolekcja torebek MK", który znajdziecie TUTAJ, zawsze byłam torebkoholiczką. Na początku liczyła się oczywiście ilość. Dość szybko zdałam sobie jednak sprawę z tego, że ważniejsza jest dla mnie jakość. Dawniej miałam 30 torebek, a teraz mam ich zaledwie 9, za to idealnie dobranych do mojego stylu i sposobu życia.




Kiedy postanowiłam kupić sobie pierwszą markową torebkę, mój wybór padł na Michaela Korsa. Nie zawiodłam się. Torebki są znakomicie wykonane i świetnie zorganizowane wewnętrznie. Potem kupiłam kolejną, za nią kolejną i znów kolejną. Za każdym razem, gdy chciałam kupić sobie torebkę, szukałam wśród różnych marek, na podobnym do MK pułapie cenowym, ale żadna torebka nie przebiła tej od Korsa. MK wciągnęły mnie na dobre ;-)


  

Jet Seta Item kupiłam na Zalando. Jeśli jesteście tą torebką zainteresowane, zerknijcie TUTAJ

Omawiana torebka jest świetną alternatywą dla LV Neverfull. Torebka Korsa ma rozmiar Large, co odpowiada rozmiarowi MM w Neverfull. Wg. mnie jest to wielkość najporęczniejsza na co dzień. Mieści się wszystko, a jednocześnie torebka nie staje się przysłowiowym workiem kartofli.




MK Item układa się bardzo podobnie jak Neverfull - nie jest sztywna, ale równocześnie doskonale utrzymuje swój kształt. Dla mnie jest to zdecydowanie zaletą, choć komentarze na Zalando pokazują, że każdy widzi to inaczej.






Co dla wielu z nas jest bardzo ważne, torebka jest całkowicie zamykana. Wewnątrz ma dwie komory, oddzielone dużą kieszenią na zamek i tradycyjnie, jak to u Korsa, wiele wygodnych kieszonek oraz brelok na klucze.










Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest kieszonka na froncie torebki z przegródkami na karty.




Jet Set Item jest ósmą torebką od Michaela Korsa w mojej szafie. Czy będzie tą ostatnią? Choć na razie nie widzę potrzeby zakupu kolejnej torebki MK, nigdy nie wiadomo ;-) Być może jeszcze jakiś "kors" zagości w mojej szafie. Jednak teraz planuję zakup torebki Furla Metropolis mini i to ona ma chwilowo "domknąć" moją torebkową kolekcję. Jak to się wszystko potoczy? Czas pokaże ;-) 

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga :-)
  

5 komentarzy:

  1. Ładna kolekcja torebek, klasyka jest najlepsza :) ja dzisiaj zaszalałam i kupiłam trzy

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torebka! :) cała kolekcja jest imponująca ;) świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks beautiful!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolekcja :) Furla Metropolis jest piękna, także się nie dziwię, że padło na nią :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli