5/10/2017

Sportowa elegancja w stylizacji - ołówkowa spódnica i pudrowa ramoneska



Witajcie :-) dziś kolejne zestawienie w stylu sportowej elegancji. Moją poprzednią stylizację możecie zobaczyć TUTAJ

Muszę przyznać, że coraz częściej noszę tego typu zestawienia. Zrozumiałam, że eleganckie mogą być nie tylko szpilki i sukienki, a w modzie istnieją dziesiątki różnych możliwości wyrażenia siebie. 








Od zeszłego roku, kiedy zaczęłam prowadzić bloga, zaszły u mnie ogromne zmiany i to niewątpliwie przełożyło się również na styl ubierania się. Dodatkowo dostrzegłam wreszcie wielki urok tego rodzaju zestawień; są ciekawe i niezwykle stylowe. Coraz bardziej wyczuwam co z czym zestawić, żeby dobrze wyglądało i to sprawia mi wiele radości. Czuję, że coraz bardziej zbliżam się do ideału paryżanki, o którym pisałam TUTAJ.








Tym razem postawiłam na granatową spódnicę ołówkową w różowe paski, pudrową ramoneskę z materiału przypominającego zamsz, biały top z ozdobnym wiązaniem i białe buty sportowe. Całość uzupełniłam dużym wisiorem z brązu od Artelioni i listonoszką w kolorze brudnego różu.








Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam do zaglądania - niedługo nowe posty i inspiracje. Pozdrawiam :-)


7 komentarzy:

  1. Fajniutko wyglądasz! Śliczna różowa ramoneska!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się użycie sportowych butów w tej stylizacji:) Spódnica jest genialna:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię taką sportową elegancję :) świetna kurtka ;)
    ja też dzięki blogowi usystematyzowałam swoje "modowe sprawy": "D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kurtka i uroczy piesek!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i przyda mi się każda opinia sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się stylizacje w takim sportowo-eleganckim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, lubię stylizacje w tym stylu <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli