6/20/2017

Jeansowa kurtka w stylu DIY w stylizacji



Witajcie :-) Dziś mój pierwszy post tworzony w nowej odsłonie graficznej bloga, a że zasłuchana jestem obecnie w piosenkach z lat 80-tych, postanowiłam pokazać look w tym klimacie.






Jeansowa kurtka z naszywkami w stylu DIY zestawiona ze spódnicą długości midi i trampkami kojarzy mi się właśnie z tamtym okresem i teledyskami Madonny. Moja wersja jest oczywiście unowocześniona i tym samym mocno wyłagodzona, ale i tak ma w sobie nutkę retro klimatu ;-)








Ja, tak zawsze oddana wysokim obcasom i eleganckim sukienkom ostatnio zaczęłam gustować w tzw. casualowym stylu i sportowej elegancji. Prowadzenie bloga i robienie sobie zdjęć znacznie poszerzyło moje modowe horyzonty; zaczęłam znajdować kobiecość i elegancję pod wieloma postaciami. Nie żebym miała coś przeciwko zestawom typu koktajlowa sukienka i szpilki - broń Boże! Na niektóre okazje są wprost nieodzowne, ale wydaje mi się, że na co dzień można wystylizować się o wiele ciekawiej bez ich udziału. Przyznam też, że z przyjemnością wróciłam do swobody, którą dają buty na płaskim obcasie ;-) Jednocześnie czuję się naprawdę wyjątkowo, gdy okazjonalnie zakładam mega elegancką sukienkę i szpilki ;-) 






Wracając do dzisiejszej stylizacji, to określiłabym ją jako casualową elegancję. Jest kobieco, a nawet dziewczęco bym powiedziała, przy czym z odrobiną nonszalancji i dużym komfortem noszenia. W ogóle spódnicę z tego zestawienia można użyć na niejeden sposób, o czym jeszcze napiszę. I pomyśleć, że powstała z eleganckiej, koktajlowej sukienki, którą nota bene nosiłam bardzo rzadko ;-)  










Kurtka - Orsay
Bluzka - New Look
Spódnica ( przerobiona
z sukienki) - Orsay
Wisior - Artelioni
Zegarek - Elixa
Bransoletka - Michael Kors
Okulary - Ralph Lauren
Torebka - Obag mini avorio
Buty - Venezia


Dziękuję za odwiedziny, komentarze i obserwację - zawsze staram się odwdzięczać ;-)


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie! Chętnie nosiłabym ten zestaw :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześwietna stylizacja! :D

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udana stylizacja :) myślę, że przerobienie sukienki na spódniczkę było dobrym posunięciem ;) spódniczkę można wykorzystać w wielu stylizacjach ;)
    piękna kurtka! :) uwielbiam ten naszywkowy trend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Nawet nie wiesz jak trudno było znaleźć krawcową, która podjęłaby się tej przeróbki. Wszystkie kolejno stwierdzały, że to zbyt pracochłonne. A w Polsat Cafe Jacyków przerabiał sukienkę na spódnicę w pięć minut ;)

      Usuń
  4. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zestawienie. Też coraz częściej stawiam na wygodę i płaskie buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW just what I was searching for. Came here by searching for
    obserwancja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli