6/12/2017

Moja stylizacja na upały - romantyczna sukienka i sandałki Melissa



Witajcie :-) Dziś chciałam Wam pokazać moją stylizację na upalne letnie dni i wieczory. 

Gdy robi się naprawdę ciepło najlepiej czuję się w lekkich, zwiewnych sukienkach. W tym sezonie moja szafa wzbogaciła się o kolejny tego typu "letniaczek". Kiedy na stronie Orsay zobaczyłam tę pastelową, kwiecistą sukienkę o trapezowym kroju odkrywającą ramiona od razu się zakochałam :-)









Sukienka jest bardzo prosta, a jednocześnie robi całą stylizację swoim uroczym krojem i przyciągającą wzrok kolorystyką.  








Bardzo lubię takie ładne, ale niezobowiązujące sukienki, które nie wymagają (ale też nie wykluczają) szpilek. Szczególnie latem wygoda jest moim priorytetem i stawiam raczej na płaskie obuwie. 

Jeszcze zimą udało mi się kupić urocze sandałki firmy Melissa (model Melissa Seduction III), które pomimo tego, że są zupełnie płaskie pasują do większości moich sukienek. 






Do tego trochę biżuterii, zgrabna torebeczka i cały look gotowy. Możemy tak pójść w wiele miejsc i wyglądać oraz czuć się dobrze ;-)






Buziaki od Pepe, który nie miał dziś ochoty pozować :-)


44 komentarze:

  1. Też uwielbiam sukienki na upały! :)

    http://kaayen.blogspot.com

    Obserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing post dear :)
    happy Monday :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama sukienka wydaje się idealna na lato. Myślę że taka stylizacja złagodzi upały w letnie dni a do tego wyglądać się będzie świetnie. Ja na lato mam przygotowaną dlugą sukienkę w paski

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba Twoja propozycja - wszystko piękne razem i z osobna!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka i jaka urocza torebka <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka! ten kwiatowy wzór to prawdziwy must have na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😘 Uwielbiam kwiaty 🌷

      Usuń
  7. Śliczna sukienka, bardzo podoba mi się kolor i kwiatowy motyw :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest prześliczna, idealna na lato. :))

    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :*
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😘 Również obserwuję 😃

      Usuń
  10. Przepiękne wszystko, nie mogę oczu nacieszyć, wszystko jest takie bardzo w moim stylu :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło 😘 Również obserwuję😃

      Usuń
  11. Bardzo lubię tego typu sukienki, bluzki. Mam ich wiele w szafie. W tamtym sezonie zrobiło się na nie wielkie bum! Nic nie mówi o tym, żeby w tym miało być inaczej. Dobra robota. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😘 Takie sukienki są idealne na lato😃

      Usuń
  12. Sukienka jest śliczna, chodź ja w takim modelu bardzo źle się czuje ale Tobie w niej bardzo dobrze, buciki boskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie lubiłam takiego fasonu, ale ta sukienka jest wyjątkowa 💋

      Usuń
  13. gdzie dorwałaś taką sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest przepiękna! szczególnie urzekł mnie ten kolor który na pewno sprawdzi się letnie dni! ;)
    Witajcie Kochane!

    Moja dzisiejsza stylizacja od razu kojarzy mi się ze stylem safari i afrykańską przygodą. Styl ten głównie kojarzymy z kolorami pustyni czyli: beże, brązy, złoto jak i z motywem zwierzęcym. Ja jestem jednak ostrożna z wszelkiego rodzaju cętkami, paskami, pręgami bo czasami można szybko przedobrzyć. Charakterystyczne ubrania dla tego stylu to: kamizelki , luźne koszule, spodnie lub szorty z klapami, szmizjerki oczywiście najlepiej jakby wszystko posiadało guziki, napy bądź wiązania. Jako, że jest to afrykański klimat najlepszym wyborem są przewiewne materiały takie jak bawełna lub len. Styl ten ceni sobie wygodę i komfort, dlatego też odzież powinna być luźna, nie krępująca ruchów. Bardzo ważnym elementem tego stylu są także dodatki. Drewniane afrykańskie biżuteryjne wyroby są strzałem w dziesiątkę. Słomiane kapelusze, skórzane pakowne torby, paski i aviatorki są must have takich stylizacji. Mój dzisiejszy look przyciąga uwagę tropikalną koszulką, która w połączeniu z pomarańczową spódniczką w kształcie litery A świetnie współgra. Do tego wybrałam słomiany kapelusz, który jednoznacznie kojarzy mi się z podróżami. Wygodne buty jak przystało na safari style, duże okulary oraz dosyć pojemna jak na mnie torebka dodają charakteru. Dosyć istotnym elementem jest także drewniana bransoletka przywieziona przez mojego brata z wysp Zielonego przylądka, jak na nią patrze od razu czuję ten wakacyjny klimat. Nie trzeba jechać na pustynie aby poczuć ten gorący powiew wiatru ;).
    Obserwujemy?zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzeka jej kolor😃 Obserwuję😉

      Usuń
  15. So nice
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz , świetne zestawienie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, sukienka jest tak piękna, że broni się sama w sobie ! :)
    nie potrzebuje żadnych zbędnych dodatków.
    Ja też teraz stawiam głównie na takie luźne i zwiewna sukienki, sprawdzaą się w te upały idealnie :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli