6/29/2017

Obasket i miejska stylizacja z bermudami



Witajcie :-) Za oknami lato w pełni, a jak lato, to muszą pojawić się też jakieś krótkie spodenki ;-) W moim przypadku są to jeansowe bermudy (pierwsze bermudy w moim życiu!)Jestem długonogą gruszką i muszę przyznać, że krótkie spodenki nigdy nie były moimi letnimi ulubieńcami. Za krótkie i zbyt dopasowane poszerzają uda, a takich jest chyba w sklepach najwięcej. W zeszłym roku udało mi się wypatrzeć w Zarze granatowe, z przodu imitujące spódniczkę, a w tym roku w Orsay dorwałam dłuższe z jeansu, a'la bermudy. 






Muszę przyznać, że czuję się w nich trochę mało kobieco i widzę, że poszerzają mi uda, ale myślę też, że przy zestawieniu z marynarką i sandałami na koturnie mogą się jeszcze obronić ;-)




Za to z zakupu kolejnego obaga jestem w pełni zadowolona :-) (mój pierwszy obag mini możecie zobaczyć TUTAJ) W sumie u mnie zakupy obagów zaczęły się od tego, że chciałam moją szafę wzbogacić o pastelowo-niebieską torebkę, ale każda wydawała mi się "za niebieska" i przywodziła skojarzenia ze smerfami ;-) W końcu przypomniałam sobie o obagach, które można dowolnie ubierać i przebierać i tak kupiłam idealną dużą torebkę z niebieskim akcentem. A że u mnie tak to już zwykle bywa, że jak pojawia się duża torebka w określonym kolorze, to zaraz musi mieć swój mniejszy odpowiednik, to i nic dziwnego, że bardzo szybko zaczęłam rozglądać się za kolejnym obagiem. Tym razem mój wybór padł na obasket, gdyż torebki o takim kształcie nigdy nie miałam i zaraz mi się spodobała. 


    

Wybrałam body w kolorze skalistym, a do niego denimowy organizer-worek w białe kwiaty i granatowy, teksturowy uchwyt. Całość wygląda oryginalnie, zwraca uwagę, a co najważniejsze, w pełni komponuje się z moją garderobą. 





Bluzka - Orsay
Bermudy - Orsay
Wisior - Artelioni
Zegarek - Michael Kors
Torebka - Obag basket skalisty
Buty - Venezia


A jak Wam się podoba taki obag-woreczek? ;-)



5 komentarzy:

  1. obag faktycznie zwraca uwagę :) bardzo ładnie wygląda tak skomponowany :)
    bardzo podoba mi się Twoja bluzka- ta koronka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzka :) słodki piesek <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba prezentuje się naprawdę fajnie! A co do spodni to też tak myślę, że lepiej będą prezentowały się z butami na podwyższeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli