6/10/2017

Rowerowa stylizacja - pastelowa bomberka, dziurawe jeansy i koronkowa bluzka



Witajcie po długiej przerwie :-) Dziś krótki post ze stylizacją idealną na rower. Inną rowerową stylizacje możecie zobaczyć TUTAJ

Muszę przyznać, że tegoroczny początek lata bardzo mi się pod względem temperatur podoba. Raz jest cieplej, raz zimniej, co daje możliwość ubierania się na wiele sposobów, bez obawy, że spłoniemy z gorąca. 




Moja stylizacja idealnie sprawdzi się w dni, gdy miło podczas jazdy na rowerze mieć jakąś lekką kurteczkę. Mi w tym sezonie udało się kupić właśnie taką cieniutką kurtkę i jest nią pudrowa bomberka z Orsay. Pod spód ubrałam moje ulubione "dziurawe" jeansy i śliczną bluzeczkę z koronkową wstawką. Do tego pudrowa Furla mini, o której pisałam TUTAJ, niezwykle kobiecy zegarek Elixa oraz okulary Ralph Lauren, o których jeszcze napiszę w osobnym poście. Całość doskonale uzupełnią pasujące do nas perfumy. Dla mnie, do tego typu casualowych zestawów najlepiej sprawdza się woda kolońska Bottega Veneta Essence Aromatique, o której pisałam TUTAJ.

Jedyna rzecz, którą nie jestem w tej stylizacji zachwycona, to espadryle Lolita blue firmy Vices, które kupiłam na brilu.pl. Wizualnie buciki wyglądają oczywiście bardzo ładnie, jednak źle się w nich chodzi. Rozmiarowo pasują mi jak najbardziej, jednak szef z tyłu buta jest zupełnie niewykończony i myślę, że podczas długiego chodzenia nieźle by mnie obtarł. Poza tym czuję się w tych butach, jakbym wsadziła nogę do tekturowego pudełka :( W sumie nie powinnam się wiele spodziewać po butach za 69 zł, a jednak czuję pewien zawód, bo w podobnych cenach jest obuwie ze skóry ekologicznej w CCC i jest ono o wiele staranniej wykonane, nie mówiąc już o komforcie użytkowania, który nijak się ma do butów z Vices. W zeszłym roku podobnie "naciełam się" na tego typu buty (zresztą też firmy Vices) na deezee. Tegoroczny zakup tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że Vices robi buty tylko dla oczu, zupełnie zapominając o stopach :( Wydaje mi się, że lepiej wydać nawet sporo więcej, ale mieć wygodne i solidne buty niż takie "coś", choćby nie wiem jaka blogerka czy gwiazda to "coś" reklamowała... W końcu nie potrzeba nam innej pary butów do każdej stylizacji, tylko jedną, za to uniwersalną i dobrze wykonaną. 

Nie polecam też butów z Deichmanna, z którymi mam podobne doświadczenia, za to zachęcam Was do obejrzenia tego filmu: TOKSYCZNE BUTY. A już niedługo post o moich sprawdzonych markach obuwia. 








Z góry dziękuję za odwiedziny i komentarze :-) 


12 komentarzy:

  1. Fajny look. Świetna torebka i bomberka w moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne zdjęcia! :) Dobrej nocy życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć, bo lubię takie kolorki 😘

      Usuń
  4. FajnA stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam 😘

      Usuń
  5. świetna stylizacja :) na luzie, ale bardzo ładnie wszystko się komponuje :) szkoda, że buty Cię rozczarowały :( faktycznie są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :-) Butów mi bardzo szkoda, ale co zrobić...

      Usuń
  6. Super wyglądasz! a piesek... widać jaki wyluzowany :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli