7/18/2017

Czerwony kombinezon w casualowej stylizacji



Witajcie :-) Jako długonoga gruszka uwielbiam kombinezony; niestety (dla mnie) w sklepach najwięcej jest luźnych kombinezonów, z obniżoną talią, co gruszce w żaden sposób nie służy. Znalezienie kombinezonu z dopasowaną górą i zakładkami na biodrach graniczy z cudem. Jednak cuda się zdarzają i niedawno udało mi się upolować kombinezon idealny, a w dodatku w świetnej cenie. Jeśli też Wam się podoba, możecie go zobaczyć TUTAJ




Do zdjęć wystylizowałam go na szybko - baleriny, czarna listonoszka, duży zegarek i trochę biżuterii. Całość niezwykle komfortowa, a jednak efektowna i przyciągająca spojrzenia. 

Mam kilka pomysłów na ten kombinezon, więc na pewno go jeszcze nie raz zobaczycie w różnych aranżacjach ;-)






Uwielbiam kupować rzeczy, które mogę wykorzystywać w różnych konfiguracjach. Ten kombinezon zdecydowanie zalicza się do tego grona. 





Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie :-) 




Kombinezon - Wal G.
Torebka, zegarek i bransoletka - Michael Kors
Baleriny - Vivienne Westwood by Melissa



15 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten kombinezon, bardzo ładnie jest Ci w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że przepięknie wyglądasz w czerwonym kolorze, służy Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest! Wyglądałby efektownie nawet na jakimś weselu w towarzystwie szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 O tak, ten kombinezon jest naprawdę uniwersalny; jest czymś w rodzaju małej czarnej 😉

      Usuń
  4. piękny kombinezon :) wyglądasz w nim bardzo kobieco i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest casualowa stylizacja? Chciałbym, żeby każda kobieta postrzegała w taki sposób codzienny ubiór. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś mi kiedyś powiedział, że u mnie nawet zwykłe, codziennie ubrania wyglądają elegancko ;-) I chyba taka jest myśl przewodnią mojego stylu - we wszystkim musi być odrobina elegancji ;-) Dziękuję za miłe słowa :-)

      Usuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli