7/17/2017

Elegancka stylizacja z szortami i czółenka Ryłko



Witajcie :-) Sama nie wiem jak to się dzieje, ale ostatnio nie mam kiedy dodawać kolejnych postów, choć bardzo to lubię... Czasami mam wrażenie, że ziemia kręci się szybciej ;-) Niezależnie od tego, dziś przychodzę do Was z kolejną stylizacją. 

Jest środek lata, a jak lato, to oczywiście muszą się pojawić szorty. Jak już wielokrotnie podkreślałam, krótkie spodenki nie są moją ulubioną częścią garderoby; zdecydowanie lepiej czuję się w sukienkach i spódnicach. Jednaka czasem miło jest założyć coś spoza swojego "mundurka", równocześnie dostosowując taką rzecz do swojego stylu. 




Mam figurę gruszki, a więc dobrałam szorty przypominające spódniczkę, z luźnymi nogawkami i wysokim stanem, w ciemnym, granatowym kolorze. Chciałam stworzyć elegancki look, więc dołożyła prostą koszulkę w paski i białą marynarkę boyfriend. 








Zestaw uzupełniłam wygodnymi czółenkami, pasującą torebką, dużym zegarkiem i delikatną biżuterią. Stylizacja jest po części paryska, po części marinistyczna i idealnie nadaje się do wyjścia w miasto ;-)




Czółenka, które wykorzystałam do tej stylizacji, to jeden z moich najnowszych nabytków ze sklepu Ryłko. Szukałam pudrowych szpilek, w których nie umierałabym z bólu po dwóch godzinach. Przeszłam z 10 sklepów z butami i w sumie straciłam już nadzieję... Na deser zostawiłam sobie Ryłko i to właśnie tam znalazłam buty idealne. Zamiast obcasa jest bardzo wygodny klin, a z przodu spiczasty nosek, który razem z charakterystycznym stukotem, którego nie są pozbawione sprawia, że wydaje się, że idę w szpilkach. 







Jeśli taka wygodna wersja obcasów też wam się podoba, ten konkretny model możecie znaleźć TUTAJ.




Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu ;-) Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam do dalszych wizyt ;-) 




Koszulka w paski - Mohito
Szorty - Zara
Marynarka - Second Hand 
Zegarek - Michael Kors
Bransoletka - Michael Kors
Torebka - Obag mini avorio
Czółenka - Ryłko



22 komentarze:

  1. elegancko i kobieco :) świetna torebka! z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasycznie, elegancko i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty kojarzą mi się ze sportowym ubiorem, czółenka niekoniecznie, więc muszę przyznać, że stylizacja dość... oryginalna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje dość prosta, ale dziękuję 😃

      Usuń
  4. bardzo podoba mi się ten zestaw :) wszystko idealnie skomponowane :) szorty bardzo ładnnie wyglądają z tą marynarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw, taka klasyka która jest bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  7. I think this is among the most important info for me.
    And i am glad reading your article. But want to remark on few general
    things, The site style is wonderful, the articles is really excellent :
    D. Good job, cheers

    OdpowiedzUsuń
  8. Valuable information. Fortunate me I discovered your site accidentally, and I'm stunned why this coincidence did not happened in advance!
    I bookmarked it.

    OdpowiedzUsuń
  9. Informative article, just what I wanted to find.

    OdpowiedzUsuń
  10. Magnificent beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how can i
    subscribe for a blog website? The account helped me a acceptable deal.
    I had been tiny bit acquainted of this your broadcast
    offered bright clsar concept

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks very interesting blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pretty component of content. I simply stumbled upon your weblog and iin accession capital to claim that I get
    in fact loved account your weblog posts. Anyway I
    will be subscribing for your augment aand even I success you get entry to persistently fast.

    OdpowiedzUsuń
  13. What's up, after reading tgis amazing paragraph i am too glad to share my familiarity
    here wifh mates.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli