7/30/2017

Spodnie dresowe w miejskiej stylizacji



Witajcie :-) W tym sezonie w sklepach pojawiło się wiele modeli spodni przypominających dresy. Jak wiecie nigdy dresów nie lubiłam i początkowo odrzuciłam ten trend. Później na Instagramie zobaczyłam zdjęcie marki Orsay, gdzie modelka miała na sobie dresowe spodnie w ciekawej, miejskiej aranżacji. Dopiero wtedy stwierdziłam, że ten trend jest całkiem interesujący.





Żeby w spodniach imitujących dresowe nie wyglądać jak po treningu na siłowni warto stosować zasadę kontrastu, tzn. łączyć je z ubraniami o bardziej eleganckim charakterze. Ja postawiłam na białą marynarkę typu boyfriend i uniwersalną, kopertową bluzkę. Do tego dodałam trochę biżuterii, duży zegarek, ciemne okulary, oryginalną torebkę-worek i skórzane białe adidasy.

Całość jak najbardziej nadaje się do chodzenia po mieście, a nawet do pracy (jeśli ktoś ma taką możliwość). 








Ostatnio bardzo polubiłam taki sportowo-elegancki styl. I pomyśleć, że kiedyś uznawałam tylko sukienki i szpilki! Jednak człowiek z czasem bardzo się zmienia ;-) Taki typ strojów kojarzy mi się z nowoczesnym, nieco nonszalanckim stylem wielkich metropolii, jak Nowy York. Jest prosty i wygodny, a zarazem szykowny i pociągający. 




Dawniej widziałam się tylko w ściśle klasycznej elegancji, a dziś czuję się sobą właśnie w takich zestawach. 

A czy Wy lubicie tego typu stylizacje? Nosicie?





Spodnie - Orsay
Bluzka - Orsay
Marynarka - Second Hand
Buty - Ryłko
Torebka - O bag basket
Okulary - Ralph Lauren 
Zegarek - Michael Kors



15 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się takie zestawienie :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. i nawet spodnie dresowe mogą prezentować się ładnie i elegancko ;) stworzyłaś bardzo ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie.
    Podoba mi się ten look.

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper te spodnie! Widziałam podobne w Outlet Center Białystok! Chyba się przejadę po nie ;-)
    Sliczne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że Cię zainspirowałam 😘

      Usuń
  5. fajna stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Ja również nie lubiłam dresów, ale z czasem się do nich przekonałam :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam łączyć styl sportowy z eleganckim :)
    Ciekawe zestawienie.

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli