8/02/2017

Miejska stylizacja na upały



Witajcie :-) Już myślałam, że w tym roku upały nas ominą, a jednak przyszły. 

Chyba dla wszystkich zamkniętych w miejskiej dżungli jest to czas pożogi, kiedy chciałoby się wyjść ze skóry... Kiedy rano trzeba wstać i wyjść na rozgrzany słońcem beton miasta ma się wszystkiego dość i ciężko myśleć o tym w co się ubrać. 

Dla mnie w tym czasie spodnie odpadają (no chyba, że w formie kombinezonu z krótkimi, luźnymi nogawkami). Już samo patrzenie na nie mnie parzy. Ten okres należy do przewiewnych sukienek i spódniczek. 

Jakiś czas temu pokazałam Wam stylizację z idealną na upały sukienką - TUTAJ. Dziś przyszła kolej na spódniczkę. 






Swój upalno-letni ideał spódnicy znalazłam w zeszłym roku, tradycyjnie w Orsay. Jako długonoga gruszka postawiłam na rozkloszowaną mini spódniczkę w kolorze pastelowego różu w kwiatowy wzór. 

Wybierając ją kierowałam się tym by była wygodna i przewiewna, ale też by pasowała do mojej garderoby. Od pewnego czasu, kupując nowe rzeczy zadaję sobie pytanie do czego będą mi pasowały i gdy w szafie nie znajduję nic z czym by się komponowały, rezygnuję z zakupu. Muszę przyznać, że wychodzi mi to na dobre ;-) Przy tej spódnicy nie musiałam się długo zastanawiać - wiedziałam, że idealnie dopasuje się do mojej garderoby. W domu bez trudu połączyłam ją z pudrowymi sandałkami Mielissa, małą torebeczką, biżuterią i kopertową bluzką, która stanowi bazę dla wielu moich stylizacji. 







Całość jest lekka, wygodna i przewiewna. W sam raz na upalny dzień w asfaltowej dżungli ;-) 




Spódnica - Orsay
Bluzka - New Look 
Sandały - Melissa 
Torebka - Furla metropolis mini 
Zegarek Elixa
Wisior i bransoletka - Artelioni 
Okulary - Ralph Lauren 



18 komentarzy:

  1. Piękne to zestawienie :)Uwielbiamy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna zestaw na panującą pogodę:)


    Buziaki piękna :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki dziękuje kochana za odwiedziny wyjeżdżam na urlop jeśli nie odpowiem na twój kolejny komentarz nadrobię jak wrócę:*
      WWW.KARYN.PL

      Usuń
  3. lubię takie dziewczęce stylizacje :) śliczna spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, delikatnie i kobieco :) jest wakacyjnie ale i elegancko, czyli dokładnie tak, jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. spodniczka bardzo podoba mi się, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja, urocza i dziewczęca. :) Uwielbiam pastelowy róż i kwiatowe wzory. <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli