8/04/2017

Mój idealny letni manicure hybrydowy Semilac



Witajcie :-) Dziś chciałam napisać kilka słów o manicure hybrydowym. Gdy hybrydy pojawiły się na rynku początkowo odnosiłam się do nich sceptycznie. Przede wszystkim bałam się, że niszczą paznokcie jak tipsy. Po pewnym czasie, kiedy malowanie zwykłymi, szybko odpryskującymi lakierami zaczęło mnie nużyć wybrałam się do manicurzystki na swoją pierwszą hybrydę. Szybko okazało się, że ten typ utwardzonego lakieru świetnie zapobiega łamaniu się paznokci, a przy odpowiedniej pielęgnacji nie degraduje płytki paznokcia. Ponadto hybrydy są bardzo trwałe i dłonie długo wyglądają nienagannie.  

Jakiś czas temu zaczęła zastanawiać się nad zakupieniem odpowiednich akcesoriów i robieniem paznokci hybrydowych w zaciszu domowym. Trochę bałam się, czy takie malowanie mi wyjdzie; na szczęście okazało się, że nakładanie lakierów hybrydowych jest łatwiejsze niż zwykłych (nie ciągną się i dopóki nie włożymy ich do lampy możemy do woli wszystko poprawiać).  




Inwestując w zestaw do nakładania hybryd oszczędzamy pieniądze (w salonie płaciłam 69 zł za dłonie i 110 zł za stopy; tak więc po kilku użyciach domowego zestawu koszt jego zakupu się zwraca), czas (do manicurzystki trzeba dojechać, niekiedy czekać w kolejce) i jesteśmy niezależne (gdy z jakiegoś paznokcia odpryśnie kawałek lakieru w 5 minut sama mogę wszystko naprawić). 





Jeśli chodzi o sam lakier, to kupuję wyłącznie Semilac. Nie testowałam jeszcze żadnych innych lakierów i chyba nie będę, bo Semilac sprawdza się idealnie na moich paznokciach, a w dodatku ma niezwykle szeroki wybór kolorów.




Kolory lakierów wybieram tak, by pasowały do moich ubrań i pory roku. Moją ulubioną kompozycją na lato jest zdecydowanie Sleeping Beauty 130 i Pink Doll 033. Pod spód stosuję bazę witaminową, a na wierzch nabłyszczający top.  




Połączenie tych dwóch kolorów jest spójne i efektowne. Myślę, że już do końca lata będę im wierna ;-) 






A jak Wam się podoba to połączenie kolorów? Robicie sobie same hybrydy w domu?



16 komentarzy:

  1. bardzo lubię róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam hybryd, ale twoje paznokcie wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie tonacje :) robię hybrydy w domu- właśnie dzisiaj wykonałam pastelowy mani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne masz kolorki na paznokciach :) również bardzo lubię manicure hybrydowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolorki dobrałaś :P mega mi się podobają te nowe buteleczki semilaca ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Szafa Angeli